Przywracanie hasła
![epkzp-pracownik-zapomnialem-hasla](https://casco.pl/wp-content/uploads/2021/02/epkzp-pracownik-zapomnialem-hasla.jpg)
Jeśli użytkownik zapomni hasła może je samodzielnie odzyskać. W oknie logowania aplikacji ePKZP znajduje się przycisk „Zapomniałem hasła„. Po jego wybraniu pokazany zostanie formularz, w którym należy podać: nazwę użytkownika i e-mail.
![epkzp-pracownik-resetowanie-hasla](https://casco.pl/wp-content/uploads/2021/02/epkzp-pracownik-resetowanie-hasla.jpg)
Uwaga
Proszę nie klikać wielokrotnie na „Resetuj hasło„, gdyż aplikacja anuluje wcześniej wysłane linki. Należy po kliknięciu poczekać i odebrać e-mail. Powinien w ciągu kilku minut (maksymalnie 15min – jeśli np korzystamy z zewnętrznych skrzynek podpiętych do głównej) zostać dostarczony.
Po wybraniu Resetuj hasło aplikacja sprawdzi czy taki użytkownik istnieje. Jeśli tak to na jego adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem resetującym hasło. Należy poczekać, aż wiadomość dotrze i kliknąć na link „Kliknij tutaj, aby wygenerować nowe hasło„.
![epkzp-pracownik-mail-resetowanie-hasla](https://casco.pl/wp-content/uploads/2021/02/epkzp-pracownik-mail-resetowanie-hasla.jpg)
Po kliknięciu w link zostanie wysłana na e-mail druga wiadomość z nowym hasłem.
![epkzp-pracownik-mail-nowe-haslo](https://casco.pl/wp-content/uploads/2021/02/epkzp-pracownik-mail-nowe-haslo.jpg)
Ze względów bezpieczeństwa e-mail z hasłem najlepiej usunąć i w widoku Mój profil zmienić hasło na własne.