Firma Casco Sp. z o.o. jest wiodącym na rynku polskim producentem oprogramowania dla Kas Zapomogowo-Pożyczkowych – nasze oprogramowanie jest dostarczane do największych firm w Polsce. Oferta firmy obejmuje również usługi konsultacyjne, wdrożeniowe, serwis a także szkolenia.

Aktualnie poszukujemy pracownika administracyjno-biurowego.

Miejsce pracy: Aleja Zwycięstwa 96/98, Redłowo, Gdynia
praca stacjonarna
umowa o pracę lub umowa zlecenie, pełny etat

Godziny pracy: 8:00-16:00
Wynagrodzenie: 3 500–5 000 zł brutto / mies.

Zakres obowiązków:

  • sporządzanie oficjalnych pism,
  • prowadzenie rejestru pism, telefonów wychodzących i przychodzących,
  • nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów,
  • prowadzenie kalendarza spotkań,
  • planowanie realizacji szkoleń,
  • telefoniczna sprzedaż produktów,
  • budowanie dobrych relacji z Klientami firmy,
  • przygotowywanie raportów, analiz, zestawień,
  • udzielanie Klientom informacji na temat oferowanych produktów,
  • współpraca i budowanie pozytywnych relacji z Klientami.

Nasze wymagania:

  • bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność i terminowość,
  • otwartość na nową wiedzę i doświadczenia,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • zrozumiałe przekazywanie posiadanej wiedzy.
  • Mile widziane:
  • osoby studiujące zaocznie,
  • wiedza z zakresu rachunkowości (bardzo ogólne pojęcie) oraz znajomość tematyki KZP,
  • doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z Klientem,
  • umiejętność szybkiego uczenia się i przekazywania wiedzy.

Oferujemy:

  • kompleksowe szkolenie merytoryczne i techniczne, indywidualne szkolenie wprowadzające w temat KZP,
  • ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsze 3 miesiące umowa zlecenie) bądź B2B,
  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji,
  • zakres zadań wymagający stałego rozwoju.

Zainteresowała Cię oferta?
Wyślij do nas swoje CV na adres [email protected]