Udostępnianie dostępu pracownikom (wersja GOLD)

Po dodaniu pracownika tworzone jest dla niego konto użytkownika. Konto pracownika jest domyślnie nieaktywne. Członek KZP może zalogować się do panelu pracownika dopiero po aktywacji jego konta i otrzymaniu informacji na e-mail (z adresem aplikacji internetowej – którą ustala administrator, loginem i losowym hasłem).

Konto pracownika można aktywować z poziomu widoku Ustawienia->Użytkownicy lub w kartotece pracownika.

W widoku Ustawienia->Użytkownicy można aktywować konta dla wielu wybranych pracowników. Należy wpierw odznaczyć pokazywanie kont tylko aktywnych (pod listą użytkowników), zaznaczyć w kolumnie osoby, a następnie wybrać opcję „Aktywuj hurtowo konta„.

Aplikacja podczas aktywacji sprawdza, czy konto jest nieaktywne i czy posiada adres e-mail. Następnie następuje aktywowanie konta i wysłanie wiadomości na e-mail z informacją o adresie strony z aplikacją internetową, loginem i losowym hasłem.

Po aktywacji konta, pracownik otrzyma e-mail i będzie mógł zalogować się do własnego konta, gdzie ma dostęp do:

  • informacji o własnych wkładach,
  • informacji o zaciągniętych pożyczkach i żyrantach,
  • składania wniosków o pożyczkę (w zależności od parametrów w ustawieniach),
  • drukować wnioski (w zależności od parametrów w ustawieniach).